Tule vapaaehtoiseksi SM-kilpailuihin

Sinulla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus olla mukana järjestämässä vuoden 2022 suurinta urheilutapahtumaa Nurmijärvellä. Elokuun 12.-14. päivinä Klaukkalan urheilukentällä järjestetään 14- ja 15-vuotiaiden yleisurheilun SM-kilpailut.

Yli 800 nuoren yleisurheilijan joukko saapuu Klaukkalaan kilpailemaan SM-mitaleista ja me haluamme tarjota heille siihen mahdollisimman hyvät olosuhteet. Sen vuoksi pyydämme myös sinua mukaan. Vapaaehtoisia tarvitaan moneen eri tehtävään.

Voit olla mukana omien halujesi ja aikaresurssiesi mukaisesti. Vapaaehtoisia henkilöitä tarvitaan kisajärjestelyissä sekä kisapäivinä että niiden ympärillä. Vaikka et olisikaan varma millaiset mahdollisuudet sinulla on olla mukana, niin ilmoittaudu mukaan jo nyt. Vapaaehtoisryhmä on yhteydessä sinuun myöhemmin, ja sovitaan miten voit olla kisajärjestelyissä mukana.

Kilpailujärjestelyt vaativat käsiä moniin eri tehtäviin. Kilpailutoimitsijoita eri lajien suorituspaikoille tarvitaan tietysti eniten, mutta jos sinulle sopii paremmin joku muu tehtävä, niin sellaisiakin löytyy runsain mitoin. Kisaruokala ja kioskit kaipaavat hygieniapassin omaavia osaajia, kokeneita ja päteviä liikenteenohjaajia ja järjestyksenvalvojia tarvitaan aina, erilaisia roudaus- ja rakennustehtäviä on tarjolla ennen ja jälkeen kilpailujen ja kilpailukansliassa sekä kilpailijoiden kokoontumispaikalla riittää palveltavaa läpi kisaviikonlopun.

Ilmoittaudu siis heti alla olevan linkin kautta. Löydetään yhdessä sinulle sopiva tehtävä. Jos et ole varma, kuinka voit omaa vapaa-aikaasi ja työpanostasi kisajärjestelyille lahjoittaa, niin voit jättää ajat ruksaamatta.

TULE MUKAAN JA OLE MUKANA LUOMASSA ELÄMYKSIÄ SEKÄ ITSELLESI ETTÄ KISAVIERAILLE!

Ilmoittautumislinkki

Tiedustelut:
Vapaaehtoisvastaava: Maarit Vaittinen, maarit.vaittinen@nyu.fi, 040 703 8828
SM-2022 pääsihteeri: Lassi Korhonen, lassi.korhonen@nyu.fi, 040 709 6037

PS: Vapaaehtoiseksi voi ilmoittautua myös vähintään 10-vuotias lapsi. Lapsille on tarjolla isoja elämyksiä mm. juoksulajien vaatekorien kantajina ja huutosakissa.